Вітаємо Вас у світі сучасних технологій, інновацій та нових можливостей – Навчально-наукового інституту "Європейська ІТ-школа" Міжнародного Європейського Університету!
Світ невпинно рухається вперед, і суспільство все більше потребує спеціалістів, компетентних у сфері інформаційних технологій.
Розробки системного та прикладного програмного забезпечення, методи управління IT проектами, нові технології web-дизайну, мобільні інформаційні технології, методи побудови та аналізу баз даних та знань – все це впливає на подальший розвиток практично усіх процесів, що відбуваються у житті людства.
Спеціальності, за якими школа здійснює підготовку
121 Інженерія програмного забезпечення
Спеціальності, за якими планується здійснення підготовки:
126 Інформаційні системи та технології
Сучасні умови надання освітніх послуг
На Вас чекають аудиторії, що оснащені найновішим обладнанням та комп’ютерною технікою:
- комп’ютерний клас «Програмування» на 19 станцій з 38 моніторами і провідний інтернет;

Особливості робочого місця інженера-програміста.
1) Робоче місце організовано відповідно до ергономічних вимог ГОСТ 12.2.032-78:
монітор на відстані 50-60 см від очей; кут зчитування на 20 ° нижче горизонталі
до центру екрану; екран перпендикулярний цьому напряму.
2) Фахівці також вважають, що верхня частина дисплея повинна бути на рівні очей,
бо коли людина дивиться прямо перед собою, його очі відкриваються ширше,
ніж коли вона дивиться вниз. Таким чином досягається мінімальне стомлення
програміста.
3) Робоче місце має бути з двома моніторами: на одному програміст пише код
програми, на другому запускає і переглядає як працює програма. Крім того,
може виводитись додаткові екрани.
4) Конструкція столу передбачає наявність ящиків під моніторами для зберігання
документації, лістингів, канцелярського приладдя, книг, інструкцій тощо.
- комп’ютерний клас «3D-моделювання на 19 станцій з 38 моніторами і провідний інтернет;

3D моделювання - дуже популярний напрямок в комп'ютерній індустрії на сьогоднішній день. Створення віртуальних моделей виробів стало невід'ємною частиною сучасного виробництва. Випуск медіа-продукції вже не можливий без використання комп'ютерної 3D графіки та анімації. Широке застосування 3D -моделі мають при вивченні фізичних об’єктів мікросвіту.
Для розв’язання різноманітних завдань в цій галузі передбачені і специфічні програми. Для ескізного моделювання інтер'єру - Visicon, Sweet Home 3D, Sketch Up. Візуалізація інтер'єрів та екстер'єрів - Autodesk 3ds Max, Cinema 4D, Blender. Предметне 3D- проектування - AutoCAD, NanoCAD, Autodesk 3ds Max, Cinema 4D, Blender.
Cкульптура - Sculptris, Blender, Cinema 4D, Autodesk 3ds Max. Створення анімацій - Blender, Cinema 4D, Autodesk 3ds Max, IClone. Розважальне моделювання - Lego Digital Designer, Sculptris, Paint3D.
- лабораторія «Embedded System LAB»;

Embedded System – один із напрямків розробки вбудованих систем і програмного забезпечення для них , наприклад, медичних пристроїв, автомобільних додатків, систем комп’ютерного зору, чіпів побутової техніки тощо.
- «Цифровий лінгафонний кабінет» (Digital Language LAB) з 18 ПК з стереогарнітурою та спеціальним ПЗ для вивчення іноземних мов;

На часі використання у навчанні іноземним мовам комп’ютерних класів з широким спектром мережевих можливостей, що дозволяють реалізовувати різноманітні сценарії ведення навчального процесу.
Цифровим лінгафонним кабінетом (Digital Language LAB) може стати мережевий комп’ютерний клас зі стандартним апаратним забезпеченням, що дозволяє працювати з інтернетом, оснащений відповідною гарнітурою: протишумові навушники з акустичною ефективністю не менше 27dB(SNR) і стандарту EN 352-1, ISO 4869-1; спрямовані мікрофони для ПК.
Програмним забезпеченням виступали:
- програми для управління комп’ютерним класом, які дозволяли розв’язувати ті чи інші навчальні завдання при вивченні іноземної мови, а саме- аудіювання, говоріння, письмо, атестація знань, самостійна робота та її контроль;
- мультимедійний навчальний контент (тексти, електронні книги, словники, відео, аудіо тощо);
-прикладне програмне забезпечення для забезпечення автоматизованої перевірки текстів диктантів.
Педагогічні сервіси (можливості) цифровому лінгафонному кабінеті в аудиторному навчанні.
1.Трансляція зображення екрану викладача на екрані одного або відібраної
кількості студентів. Під час трансляції викладач може коментувати через мікрофон на увесь клас. Викладач може заборонити або дозволити студентам виконувати якісь дії на своєму екрані..
2.Використання функції для прискореного відео. Можуть використовуватись такі формати відео:
1. Windows Media: *. ASF.
2. Windows video: *. AVI, *. WMV.
3. VCD: *. DAT, *. MPG, *. MPEG.
4. DVD: *. VOB.
5. Real: *. RM, *. RMVB.
6. AVI: MPEG-4, DivX.
7. Аудіофайли: *. MP3, *. WAV.
Під час трансляції, викладач може використовувати «електронне перо»: робити помітки на екрані – виділяти, підкреслювати.
3.Викладач може транслювати аудіо для студентів, створивши групи студентів .
Створення групи слухачів, між якими може бути організоване спілкування на визначену навчальну тему.
4.Викладач може записати зі звуком усі операції, що відбувалися на екрані його
монітора і використати записаний файл як електронну лекцію для самостійного навчання (повторення).
5.Створення навчальних матеріалів під час проведення аудиторних занять.
Відмінною особливістю такої технології є те, що студент може зафіксувати «почуте» і «сказане» на власний переносний USB-накопичувач для подальшого домашнього відтворення: повторення вивченого, самопідготовка, підготовка до нового матеріалу.
6.Демонстрація усім одного зі студентських екранів. Є можливість призначити один із комп’ютерів студентів як викладацький і проводити трансляцію з нього на всі комп’ютери студентів.
7.Віддалене керування клавіатурою і мишкою будь-якого студентського
комп’ютера. Можна виправляли зроблені помилки, робити помітки, вносити свої записи.

8.Викладач може перемістити вікно студента в будь-який куточок свого екрану.
9.Викладач може робити знімки екрану комп’ютера студента, за яким спостерігає. При цьому знімок зберігається у форматі .jpg.
10. Індивідуальна розмова з одним із студентів.
11. Функція «чорного екрану» - повне відключення систем управління студентського комп’ютера - дозволяє зосередити увагу студентів на викладанні викладачем навчального матеріалу.
12.Оn-lien- трансляції в прямому ефірі зображення з Веб-камери, яка розміщена на ПК студента.
13. Є можливість відсилати повідомлення про допомогу, які одразу попадають на екран викладача.
14. Спілкування - важлива навчальна функція при груповому вивченні мови. Сервіс дозволяє розбивати групу студентів на підгрупи, в рамках яких вони можуть спілкуватися через гарнітуру зі спеціальними особливостями. Це мікрофони з малим радіусом уловлювання звуків (щоб не потрапляли сторонні розмови у мікрофон студента) та спеціальні навушники, які практично не пропускають зовнішніх звуків.
15. «Білий список» . У нього входять навчальні матеріали (в тому числі інтернет- ресурси), до яких мають доступ студенти.
Практична орієнтація
Реальні практичні завдання
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
НА РОЗРОБКУ ЗАСТОСУНКУ
КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ БАКАЛАВРСЬКОЇ РОБОТИ
СТУДЕНТА …………….
НАУКОВИЙ КЕРІВНИК - …………..
№ | Назва розділу | Номер і назва пункту | |
1. | Найменування об'єкта розробки | 1.1. Повне найменування застосунка та його умовне позначення. | Додаток та веб-сайт “Activity for health” |
1.2. Планові терміни початку та закінчення робіт із створенням застосунка. | 05.09.20 – 05.06.21 |
2. | Підстава для розробки | 2.1. Перелік юридичних документів, на підставі яких створюється застосунок, ким і коли затверджені ці документи. | Підставою для розробки даного дипломного проекту є індивідуальне завдання на бакалаврську кваліфікаційну роботу (БКР). |
3. | Область застосування | 3.1. Область застосування застосунку. | У старших класах школи або у вищих навчальних закладах |
3.2. Актуальність проблеми чи завдань, які будуть вирішені застосунок. | Актуальність розробки обумовлена тим, що в сучасних умовах розвитку, недостатність рухової активності є одним із головних факторів, який негативного впливає на рівень фізичного стану та призводить до смертності. |
4. | Джерела розробки | 4.1. Інформаційні посилання на вітчизняні і зарубіжні аналоги. | Найбільш популярні сучасні фітнес-програми: Run Keeper, Nike Run Club, Mi FIТ, Misfit, Microsoft Health |
4.2.Критика аналогів. | Більшість з них є багатофункціональними більшість із яких стосується визначення стану здоров’я, рівня фізичного розвитку й фізичної підготовленості молоді. При цьому не існує програм, які були б спрямовані на визначення індивідуальної норми рухової активності молоді з урахуванням антропометричних показників, фізичної підготовленості та морфофункціональних індексів |
5. | Мета, завдання | 5.1. Ціль, завдання, які вирішує застосунок. | Мета розробки: розробити комп’ютерну програму для визначення індивідуальної норми рухової активності учнів старших класів та студентів з урахуванням їх фізичного стану. |
6. | Технічні вимоги, які включають: | 6.1. Склад застосунку та вимоги до його конструктивного виконання. | Веборієнтована програма, адаптована до смартфонів |
6.2. Вимоги до рівня уніфікації і стандартизації. | По можливості під час розробки додатку притримуватися уніфікації мови програмування. |
6.3. Естетичні і ергономічні вимоги. | Дотаток повиннен відповідати естетичним і ергономічним вимогам, повиннен бути зручным в використанні. |
6.4. Вимоги до складових частин | Складові частини мають бути оптимізовані і адаптивні |
6.5. Вимоги до категорії якості. | |
7. | Порядок контролю і приймання об’єкта: | 7.1. Порядок виготовлення (стадії процесу виготовлення), 7.2.Обсяг і методи випробувань застосунка та його складових частин. | Стадіями виготовлення було: проєктування системи,реалізація симтеми,тестування системи. |
8.2. Місце і терміни проведення приймання застосунку в експлуатацію. | квітень-травень 2021 року |
Індивідуальний підхід до кожного студента
Наші освітні програми побудовані з урахуванням індивідуального підходу до кожного студента, і створені на основі передового досвіду найкращих вітчизняних та зарубіжних фахівців.
22 листопада 2021 року підписана угода між Міжнародним європейським університетом і Харківський національним університетом радіоелектроніки про співпрацю в підвищенні професійної кваліфікації викладачів навчально-наукового інституту «Європейська ІТ-школа». Харківський національний університет радіоелектроніки – провідний навчальний заклад в галузі ІТ-освіти: за результати рейтингу, проведеного відомою у світі ІТ-фірмою Global Logic, цей університет посідає 3-є місце в Україні серед технічних університетів (https://ain.ua/2021/04/30/top-10-ukrainskih-it-universitetov-2021).
Він є розробником Державного стандарту з вищої освіти зі спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» та інших спеціальностей напрямку 12 «Інформаційні технології», отримав велику кількість державних премій у розробці прикладного програмного забезпечення для різних сфер виробництва, у його стінах відкрили свої центри відомі в ІТ-галузі світові гіганти, такі як EPAM System, Softserve, SIGMA, ProflTsoft, DCT, Global Logic та ін.
Інтерактивне навчання
121 «Інженерія програмного забезпечення»
✅ Кого готують
Розробника та тестувальника програмного забезпечення
✅Посади випускника
1.Інженер-програміст
2. Програміст ( в т.ч. бази даних)
3. Фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення.
4. Тестувальник.
5.Фахівець з розробки комп’ютерних програм.
6. ІТ-директор компанії або ІТ-керівник підрозділу (IT-director).
7. Керівник групи (проекту) (Team Leader).
✅ Чим професійно володітиме випускник?
(MySQL, SQL Server, Oracle)
( C++, Java, .Net, С#, ADO, ASP, WPF, Python, HTML, CSS, MySql, JavaScript).
Розробкою моб- та веб-застосувань.
QA-інженерія
✅ Основні фахові дисципліни
1. Архітектура та проектування програмного забезпечення.
2. Аналіз вимог до програмного забезпечення.
3.Економіка програмного забезпечення.
4.Емпіричні методи програмної інженерії.
5.Конструювання програмного забезпечення.
6.Менеджмент проектів програмного забезпечення.
7.Моделювання та аналіз програмного забезпечення.
8.Web-технології та web-дизайн.
9.Програмування мультимедійних web-додатків
10.Якість і тестування програмного забезпечення.
11.Інженерія програмного забезпечення.
12.Людино-машинна взаємодія.
13.Організація та проектування баз даних.
✅ Що ще можна отримати В МЄУ?
Протягом терміну навчання на бакалавраті, можна паралельно навчатись на сертифікованій програмі «Інженерія Embeddedsystem» спільно з відомою ІТ-фірмою Global Logic. Embedded system забезпечують роботу таких систем як: касові термінали, телевізійні приставки, цифрові медіа-програвачі, споживацька електроніка, IP-телефони, серверні пристрої, кишенькові комп'ютери та інші мобільні пристрої.
✅ Що вирізняє навчання на ІПЗ в МЄУ від інших вишів?
1.Окремі лабораторні заняття у формі майстеркласів проводять запрошені з відомих ІТ-фірм фахівці.
2.Університет міжнародний, тому переважну більшість фахових дисциплін викладають англійською мовою, з лекціями приїджають міжнародні лектори.
3.На базі підписаних угод з відомими ІТ-фірмами в них практику проходять студенти старших курсів, де можливе подальше працевлаштування.
4. Студенти старших курсів при умові працевлаштування за спеціальністю в м. Києві мають можливість перевестись на навчання з вільним відвідуванням аудиторних занять.
5.Важлива увага приділяється збереженню здоров’ю майбутніх програмістів.
✅ Чому саме ми?
Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною.
Вартість підготовки за спеціальністю 121-«Інженерія програмного забезпечення» складає у цьому році 23 500 грн., що значно нижче, ніж у КПІ (45 000 грн. на рік). При цьому освітні програми у цих вишах складені на основі одного стандарту освіти.
✅ Чи дорого навчатись за 23 500 грн в рік?
Давайте порахуємо.
За чотири роки Ви вкладаєте в навчання 23500х4=94 000 грн (3481 $).
Середня місячна зарплата випускника спеціальності ІПЗ становить 2500 $ за даними ( https://tech.24tv.ua/skilki-zaroblyayut-programisti-yevropi-yakomu-novini-tehnologiy_n1545128. Таким чином, за два місяця роботи програміст може покрити витрати на чотирьохрічне навчання в бакалавраті.
Навчання здійснюється за спеціально розробленими освітніми програмами, у яких гармонійно поєднуються принципи класичної фундаментальної освіти та інноваційних практичних навичок.
Наші випускники повністю підготовані до професійної діяльності, що пов’язана з розробкою та втіленням сучасних рішень по інформаційним комп’ютерним технологіям, організацією та керівництвом національними та міжнародними IT проектами.
Ми не просто йдемо у майбутнє – ми створюємо його!
Приєднуйтесь до нашої багатонаціональної прогресивної спільноти, щоб уже сьогодні бути на крок ближче до своєї мрії!
Європейська Школа IT – вибір для тих, хто не просто мріє, а діє!
Ми чекаємо саме на тебе!